mandag den 15. september 2014

Konkurrence #1: Bloggens fødselsdag

Lur mig om jeg ikke lige har opdaget, at bloggen her havde fødselsdag for en uge siden.. Pyh jeg skammer mig godt nok over ikke at have vidst det, på trods af jeg kun lige er kommet tilbage hertil for nyligt!
Den 8. September, var det nemlig præcist ét år siden at jeg traf valget der faldt på "bogblog" og trykkede "udgiv" på mit aller første indlæg. *Indsæt hvin og spændingsmusik her*



Jeg har lavet et lille bog-haiku-digt til lejligheden! (Og ja, min røde tusch løb tør for farve midt i det hele...) 

Bloggens første år har været lidt af en "bumpy ride", men den overlevede og det skal fejres!
Da det først nu er gået op for mig, at det var nået så vidt med bloggen har jeg af gode grunde ikke haft tid til at være hammer kreativ, mén jeg tænker da at en lettere forsinket fødselsdags konkurrence ville være på sin plads.
Derfor er der en præmie der lyder således: én bog du helt selv må vælge fra enten Book Depository eller Wordery til højst 10£!
Alt du skal gøre for at deltage er at følge bloggen på Bloglovin og skrive en kreativ kommentar til dette indlæg! I kan skrive lige hvad I vil, om det så er en sangtekst, et digt, et citat, en joke eller noget helt andet: kun fantasien sætter grænser folkens!
Konkurrencen kører til og med den 29 September og jeg vil derefter trække en vinder hurtigst muligt, som vil blive kontaktet pr. email - husk derfor at smide den med i kommentaren!

7 kommentarer:

  1. Tillykke med 1 års dagen. Så fin en konkurrence, jeg falder ind med et citat.

    "Som jeg ser det, bør du leve hver dag, som var det din fødselsdag" – Paris Hilton

    bnbach@mail.dk

    SvarSlet
  2. Stort tillykke :)
    "A book is a gift you can open again and again" - Garrison Keillor
    mia_krone@live.dk

    SvarSlet
  3. "Slet slet ikke tillykke, TIL DIG, TIL DIG" :D

    rikkestavski@gmail.com

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen, den slags skal jo fejres med maner. Ikke mindst fordi man, når man starter bloggen, aldrig regner helt med hvor meget den ender med at betyde for én sommetider. ;)

    Min gave må blive mit ét af mine yndlingstimer fra bøgernes verden, stammende fra én af mine yndlingsforfattere selvfølgelig, Kenneth Bøgh Andersen:

    "Hvis Gud og Djævelen spiller skak, hvem laver så reglerne?"

    SvarSlet
  5. Tillykke med dagen
    Jeg falder på bagen
    Hver gang jeg læser dine ord
    De bringer mig glæde
    Om bøger de sprede
    Både lille og også stor

    Det med at digte har aldrig været min stærke side, men det skulle altså være hjemmelavet ;) Stort tillykke med fødselsdagen, det er så skønt med bogblogge :)

    SvarSlet
  6. TILLYKKE med bloggens første år. Jeg håber, der kommer mange endnu! :)

    funny94girl@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Åh jeg kan vist lige nå det :D Kæmpe tillykke med bloggens fødselsdag!
    Mit (hjemmedigtede) bidrag:
    En blog der beriger
    med alt det den siger.
    En påbegyndt rejse,
    der får mig til at dejse.
    Kæmpe tillykke!
    Nu vil jeg trykke
    på udgiv og send
    og håbe præmien når herhen!
    (til mig ..)

    HAHAHA, digter bliver jeg vist aldrig :D

    SvarSlet