tirsdag den 20. maj 2014

Mangel på læselyst..

“Although the world is full of suffering, it is full also of the overcoming of it.” 


De seneste uger/måneder har jeg haft hvad jeg vil kalde det: en læse-lyst-krise! Jeg har kun læst når jeg har været på arbejde, hvilket ikke er så ofte. Jeg har slet ikke haft lyst til at læse, eller behov for den sags skyld. Jeg har ikke manglet at flygte ind i de forskellige universer overhovedet, hvilket jo virker komplet absurd! Derfor har lysten og behovet for at blogge også været absolut ikke-eksisterende.
Hvad denne læsetørkeperiode skyldes er jeg ej sikker på, men jeg tænker at realiteten om tabet af min søster 'endelig' ramte og da bøger var noget vi delte, har det været noget jeg har afholdt mig fra.
ANYHOW! Jeg kan mærke at det er ved at vende igen og forleden samlede jeg en bog op af ren lyst i stedet for et tvunget valg til nattens arbejde og det føltes sgu helt rart!
Jeg er vågnet fra mit forsinkede vinterhi, solen skinner også oftere nu og på trods af sommeren fyldt med smæklækre planer, er jeg sikker på at jeg nok skal finde tiden og lysten til at forsvinde ind i nogle af de smukke bøger der venter mig, samt huske at fortælle jer om det!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar