tirsdag den 27. maj 2014

Nyt på reolen #7


Bogforlaget Facet havde sat gang i en konkurrence hvor 5 heldige kunne vinde hele Caldera-triologien og heldet var med mig, for vupti - mit navn blev trukket! 
(Indsæt stort farverigt JUHUU her)



 Jeg havde egentligt slet ikke hørt om bøgerne, før søde Rikke (Flyv med mig) fortalte om dem og derefter lagde jeg godt mærke til at der dukkede et par anmeldelser op fra et par blogs. Jeg sukkede lidt, da lysten til at læse dem var stor - men bogkøbsbudgettet meget småt for tiden.. Det behøvede jeg dog ikke at sukke længe over, da jeg var heldig (for en gangs skyld) og nu er de her ved mig!
Det er nogle virkelig smukke bøger med det fantastiske galaxy-agtige print og jeg synes virkelig at de lyder super spændende! De pynter så fint på min ellers noget mørke bogreol og jeg kan slet ikke vente med at læse dem!
Oooog så elsker jeg altså også bare at vinde lækre gaver! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar