torsdag den 6. marts 2014

Min måned i bøger #2

“When I'm reading, wherever I am,
 I'm always somewhere else.” 




Februar blev til i alt 11 læste bøger. De fleste var e-bøger, så derfor den 'sølle' stak på billedet. 

Percy Jackson and The Sea of Monsters & Percy Jackson and The Titan's Curse af Rick Riordan - Denne serie er jeg faldet lidt for. Den er hyggelig, spændende, let og god. Den har været en perfekt læse-på-arbejdet-serie, for den er spændende nok til at jeg ikke kan ligge den fra mig, selv om jeg bliver søvnig. Den er let nok, til at jeg samtidig kan koncentrere mig om mine omgivelser og så er den god god god!
Allegiant af Veronica Roth - Slutningen af Divergent serien. God bog, jeg så slutningen komme (havde også hørt rygter), synes slutningen er lettere fesen, men alt i alt var bogen god.

The Coldest Girl in Coldtown af Holly BlackRikke var overly exited over denne bog (sådan, hvinen og fnisen-agtig) og jeg lånte den af hende for at hvad der foregik oppe i hovedet på hende.  Bogen foregår i en lettere dystopisk verden, ændret og præget af blodsugende vampyrer. Den er ikke som noget jeg har læst før inden for det univers og er godt skrevet. 

The Summer I Gave Up Boys af Kassandra Kush - Kassandra har haft mig lidt fanget siden jeg først faldt over The Things We Can't Change serien og jeg fandt hendes lille korte historie her og nød den også. The Summer I Gave Up Boys er en typisk teenage-romance bog, hvor du godt ved hvad der kommer til at ske, men alligevel nyder den. 

Hold Us Close af Caisey Quinn - Er en lille fortsættelse på Keep Me Still som var en e-bog jeg læste sidste år. Det var en rodet, men hyggelig bog og fortsættelsen var OK, men ikke noget særligt. 

Silence af Natasha Preston - Eller skal jeg kalde den "Øv?" For det var hvad den var. En træls (gratis) omgang ØV. Det var en bog jeg fandt gratis på Amazon og jeg havde ikke store forventninger til den, heldigvis. Den var dårligt skrevet, det var let at regne slutningen ud og jeg kan virkelig godt forstå den er gratis - for det ville være strengt at tage penge for den slags øvheder. 


Her var en lidt hurtig, forsinket oversigt af månedens læste! Skøn dag til jer derude.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar