onsdag den 1. januar 2014

Arbejde og læsning


"Books are the perfect entertainment: no commercials, no batteries and hours of enjoyment for eact dollar spent." 

Jeg er en af de heldige, der har et arbejde der giver mulighed for at få læst eventyr og dejlige historier i stakkevis. 
Jeg arbejder som vågen nattevagt på et senhjerneskadecenter, hvor jeg møder ind klokken kvart i elleve og har fri klokken syv igen. Vi er to nattevagter på arbejde og sidder i hver sin ende af centeret og lytter efter de (for det meste) sovende borgere.
Der er nogle nattebesøg, lidt vasketøj og oprydning i løbet af vagten, men ellers gælder det bare om at holde sig vågen og der har jeg jo luret det smarte i sådan en stilling:
Jeg kan læse løs og blive betalt for det! 


Det er ren forkælelse og jeg synes simpelthen bare at det er for rart.




2 kommentarer:

  1. Det er nemlig så skønt, jeg har også gerne en HP bog med i tasken :D

    - Anne

    SvarSlet