søndag den 29. december 2013

Nyt på reolen #4


"Do give books - religious or otherwise - for Christmas. They're never fattening, seldom sinfuld, and permanently personal." 


De firkantede pakker var selvfølgelig også at finde under juletræet i år, eller på gulvet ved siden af reolen - ser I, vi havde intet træ i år, da vi fejrede jul på et hospice hvor min kære søster var indlagt. Gaverne var derfor samlet i en stor bunke og deriblandt var der et par glæder til mig! 



Inde bag det fine papir lå: The Lucky One af Nicholas Sparks. Jane Eyre af Charlotte Brontë (nok en af de første 'klassikere' i min bogsamling.) The Ocean at the End of the Lane & Neverwhere af Neil Gaiman. Allegiant af Veronica Roth. Hobitten af J.R.R. Tolkien og Kampen om Tronen af George R.R. Martin.

Kampen om Tronen havde jeg allerede i den flotte hardback version og straks som jeg fortalte min søsters mand dette, så jeg at der stod noget på aller første side: 


En hilsen fra min storesøster, der på det tidspunkt jeg åbnede pakken var faldet i en dyb søvn efter at have fået noget smertestillende. Jeg græd en del og ligepludselig var den allerede ejede hardback ingenting og denne film-cover-paperback min yndlings. 
Min søster vågnede ikke mere den aften og sov stille ind om morgenen den femogtyvende december. 
Hvil i fred søs. <3


Dette var min jule-høst i år og jeg glæder mig til at læse hver og en af disse goder!
Jeg håber at I alle har haft en fantastisk jul og har fået nogle af jeres ønsker opfyldt.



4 kommentarer:

  1. Åh, det gør mig meget ondt med din søster. <3 Jeg sender alverdens tanker og kram din vej.

    Og sikke en smuk gave, hun nåede at give. Nedskrivne hilsner er guld værd.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tankerne <3

      Og ja, det er en perfekt gave og en bog jeg nu altid vil have kær.

      Slet
  2. Hvor gør det mig virkelig ondt - mine tanker er med dig!

    SvarSlet