mandag den 9. september 2013

"Paladin Profetien" - Mark Frost

                                 
 ”#3.  Henled aldrig opmærksomheden på dig selv.”



Titel: Paladin Profetien. Forfatter: Mark Frost. Udgivelsesår: 2013. Forlag: Høst & Søn. Sidetal: 479.


Will er en ung fyr der forsøger at holde lav profil, noget hans forældre har lært ham allerede i en tidlig alder uden at han ved hvorfor. En morgen på vej til skole begynder underlige og uforklarlige ting at ske; sorte biler med tonede ruder forfølger ham, hans mor ændrer adfærd, nærmest som om hun er besat og Will får tilbudt et fuldt stipendium grundet nogle usædvanedlige høje testresultater. På under 24 timer har hele Wills liv ændret sig, intet er som han troede og han er nu startet på en skole for særligt begavede hvor de regler han hele sit liv har fulgt, ikke længere er nødvendige...

Til de fortabte og ensomme...

Denne bog nød jeg virkelig at læse! Det var en bog-for-en-anmeldelse jeg fik fra Arnold Busck og den kom på et passende tidspunkt, hvor jeg var gået død i alt mit dark-fantasy.
Hele plottet er nervepirrende og der er konstante gåder jeg kæmpede for at finde svar på, samtidig med jeg fulgte med i bogen. Min hjerne kørte på det absolut højeste da jeg læste den og det havde jeg det virkelig godt med.
Bogen er sprængfyldt med action fra start til slut og det kunne virkelig ikke lade sig gøre at lægge bogen fra mig da jeg først var begyndt.
Mark Frost skriver fantastisk og jeg venter monster spændt på en fortsættelse af denne fortælling! 


Jeg sad virkelig og klappede i mine små tykke hænder til slut! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar