søndag den 8. september 2013

"Easy" af Tammara Webber

"I breathed him in, closing my mouth tight and inhaling the scent of him through my nose. I felt sheltered by him. Safe." 


 



Titel: Easy. Forfatter: Tammara Webber. Udgivelsesår: 2012. Sidetal: 310.

Kort efter at have fået sit hjerte knust af sin kæreste Kennedy igennem tre år, møder Jacqueline fyren Lucas under forfærdelige omstændigheder, hvor han redder hende.
Gradvist falder de to for hinanden, men der er hemmeligheder og uløste problemer der truer med at stille sig i vejen for deres voksende kærlighed..


Okay! Hvis jeg skal være helt ærlig, så var jeg super skeptisk i starten, måske en anelse nervøs for om dette var endnu en kvalmende kærlighedshistorie jeg ville ærgre mig over at have brugt penge på. MEN jeg blev lykkeligt overrasket og hammer lettet ret hurtigt inde i bogen. Personerne i bogen har humor, dog modenhed og forholdet mellem Jacqueline og Lucas er ikke endnu et af de populære hej->kys->ægteskab forhold. Det er noget dybere og mere fantastisk. De er interesserede i hinanden og de agerer efter det, men de er stadig realistiske og fordyber sig i hinanden på så mange måder før de tager skridtet videre.
Jacqueline er ung, ved at finde sig selv efter at have været Kennedys kæreste så længe og man kan vel sige at heldigvis finder hun en del af sig selv ved Lucas.
Lucas er så den her bad, but not so bad-boy der er ansvarsbevidst, kærlig og ret fucking fantastisk.
Der hersker slet ingen tvivl om at Lucas er på min book-boyfriend liste og hvis jeg kunne, havde jeg plukket ham ud af bogen og sat ham på kanten af min seng med det samme!


Easy er en fantastisk bog der handler om kærlighed, håb, styrke, voldtægt og hvordan man kommer videre fra den frygt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar